lördag 29 januari 2011

Blandad dag!

Pappa fyllde 38 år i tisdags och idag har vi haft kalas för honom. Då kom min mormor och morfar och min moster, min farmor och farfar, och mina kusiner och deras mamma och pappa.
Pappa fick många fina saker. Innan vi hade kalas så var jag i stallet som vanligt myste jag med min sötnos Karl Kantarell. Sen hade vi teori och då hade vi att man skulle rida en häst utan tyglar och stigbyglar i skritt, trav och galopp. Det var jätte kul! Nu ha jag en sjuk lillasyster också. Så nu ska jag nog fråga mamma om jag och hon kan spela nåra omgångar kort innan jag går och lägger mig. För imorron ska jag och mina kompisar dansa. Vi gör en dans som vi ska visa upp i skolan och kanske tävla med. Det är typ som Talang. Det roliga är att vår tävling i skolan heter också Talang. Hihi.




Hejdå!

4 kommentarer:

  1. Jaa du gumman, idag har det verkligen varit en blandad dag! Och kort hann vi också med, tror nog att det blev ganska så lika! Eller?! :)
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hoppsan! Du var visst inloggad när jag kommenterade. Jag är alltså mamman! :)

    SvaraRadera
  3. Hej Josefine! Lycka till med dansen! Det morfar och jag såg var bra!

    SvaraRadera
  4. Lycka till i Talang! Du får skriva och berätta hur det gick.

    SvaraRadera