söndag 2 januari 2011

Mysdag

Idag har vi bara varit hemma och haft det mysigt.
I morse hade vi Jonas och Johanna här. De har varit här sen nyårsafton. Vi har haft jätte mysigt. Men sen åkte de hem och jag satt mig framför datorn. Såklart gick jag in på Gosupermodel en hemsida för tjejer. Där satt jag och spelade ett tag. Sen gick mamma en promenad. Då satt jag och pappa oss i bio rummet och spelade lite Black ops. Men såklart var Johanna på hugget och smet in på mitt rum och stängde dörren efter sig. Jag och pappa spelade en match och sen skulle vi se till Johanna. Vi letade igenom alla våningar. Men hittade henne inte och då gick vi in på mitt rum och där satt en Johanna med en busig blick och tittade på oss. Vi tog ut lite saker som hon kunde leka med i bio rummet men det var ju inte kul. Så då gick hon och tog nästan alla våra rena handukar och la på vårt hallgolv. Så jag och pappa fick vika ihop och lägga tillbaka det även om hon skrattade åt oss. Sen skulle Johanna lägga sig. Då satt vi oss vid datorn och skapade denna fantastiska blogg. Nu är den nästan helt klar. Men efter ett tag kom mamma hem igen och då visade jag bloggen för henne. Resten av dan gick vi bara och mös. Nu sitter jag och mamma mitt i mot varann och skriver båda blogg inlägg och lyssnar på musik. Det är jätte mysigt.
Men nu ska jag fixa lite.
Hejdå för denna gången.

3 kommentarer:

  1. Vad fin bloggen blev gumman! Ska bli så roligt att läsa vad du skriver om.

    (Och du har verligen den busigaste lillsyrran!) :)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Håller med din mamma- jättefin blogg!
    Och vad ska man säga om din syrra, jo att hon har ett väldigt fint namn- men är en riktigt lite rackarunge- hihi.
    Bamsekram från mig.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg Jossan, du är duktig du! Jag ser fram emot att läsa mer här sedan! Kram på dig!

    SvaraRadera